Vårdugnader i 2016

Dugnad på Fredheim

Sola skinner og hestehoven strekker seg mot sollyset! Det er vår og vi kribler etter å komme oss ut for å ta vårpussen! Dette gjelder også for Fredheim!

I fjor ble det utført enormt mye dugnadsarbeid både ute og inne på Fredheim og det synes! Det ble ryddet, hogget trær og en mengde kvist ble plassert i tilhengere og kjørt bort av vår kjære nabo. Naboen har kappet og kløvd ved for oss og nå ligger den klar for å bli lagt opp.

Det gir enormt energi å stå på for Fredheim når det er så mange som støtter opp om arbeidet på ulike måter!

Vi setter av tre fredager og lørdager i april for å komme litt videre og ta den årlige hageoppryddingen, pluss litt til.

Følgende oppgaver trenger å bli utført:

Det er fint om noen har med seg redskap til å utføre ulike oppgaver.

Følgende dager: Fredag 15., lørdag 16., fredag 22., lørdag 23., fredag 29. og lørdag 30.april.

Fredager kl.16.00 – 20.00 og lørdager kl.10.00 – 15.00.

Styret håper at noen av medlemmene og andre har anledning til å delta med frivillig arbeid på en eller flere av dagene som er satt opp.

Passer ikke tidspunktene, men du vil bidra, så kan det avtales tid utenom.

Dugnadsmat, sosialt samvær og prat hører med! Vel møtt!

Hilsen Inger Sleppen, Leder Ingeborg Refling Hagen kulturhus – Fredheim

Inger Sleppen. Foto © Tordis Ødbehr